Problemen bij toewijzen beoordeelaars in tabblad bekwaamheden, witte schermen in e-modules en test-jezelf na een update van Internet Explorer.

Na een update van IE naar versie 11.0.85 kunnen er diverse problemen ontstaan bij het gebruik van Eduplaza Problemen die op kunnen treden zijn:

  • Bij het toewijzen van een beoordeelaar aan een bekwaamheid (door beheerders) kan je geen namen of microsectienummers toegevoegen.
  • Bij het starten van een e-module, filmpje in een e-module of test-jezelf krijg je een wit scherm.

Deze problemen doen zich alleen voor in IE, wij adviseren je om in een voorkomend geval gebruik te maken van Chrome of Firefox. Het probleem is door ons doorgegeven aan de technische beheerder van IE, wij wachten op hun reactie v.w.b. de oplossing.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Praktijktoets Handhygiëne toetsen met een app.

De praktijktoets voor de handhygiëne wordt getoetst met een app.
Voordat dit in de praktijk kan plaatvinden volgen de toetsers van deze handeling eerst een training bij de medewerkers van de UNIP.
Contactpersoon: c.waltmans@erasmusmc.nl

Storingsmelding "Local storage not available" bij het openen van een e-module in Internet Explorer

Als je Internet Explorer gebruikt kan het voorkomen dat je bij het opstarten van een e-module of test - jezelf de volgende melding krijgt: " Local storage not available, contact your administrator".  Deze melding komt alleen in Internet Explorer voor en kan door de ICT Helpdesk niet worden opgelost. Als alternatief kan je de webbrowser Google Chrome via de "Appication Catalog" installeren, als je deze hebt geïnstalleerd start je deze op en kan je probleemlloos werken in Eduplaza. Als je niet weet hoe je Chrome kan installeren kan je contact opnemen met ICT Helpdesk, zij kunnen je helpen bij installeren.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.